_o spotkaniach_korona

Z uwagi na zaostrzenie obostrzeń sanitarnych oraz w trosce o bezpieczeństwo,
od trzeciego spotkania będziemy się z Państwem spotykać w trybie online.

Kilka słów dotyczących organizacji tych spotkań:

  1. Podział na grupy oraz kalendarz spotkań pozostają bez zmian.
  2. Spotkania organizowane będą na platformie Cisco Webex.
    Więcej o czynnościach które należy wykonać aby móc korzystać z tego narzędzia –  w dalszej części.
  3. Pięć dni przed spotkaniem dostaną Państwo maila zatytułowanego “Zaproszenie na spotkanie” w którym oprócz odnośnika do spotkania znajdzie się jeden lub więcej plików .pdf. Zawarte w nich treści będą poruszane na danym spotkaniu. Bardzo prosimy, aby poświęcili Państwo kilka- kilkanaście minut na ich lekturę, aby w on-line’owym spotkaniu wziąć czynny udział. Chcielibyśmy, aby spotkanie nie sprowadzało się tylko do przedstawienia treści przez prowadzących, ale również – a może przede wszystkim – do rozmowy, dyskusji, wyjaśnienia wątpliwości, zadawania pytań. Chodzi mam również o to, abyśmy mieli przekonanie, że naprawdę spotykamy się z Wami drodzy Rodzice, a nie tylko z Waszymi komputerami czy telefonami. Jesteśmy przekonani, że takie działanie choć w części zrekompensuje Wam i nam niemożność spotkania się w tradycyjny, osobisty sposób.
  4. Dzień przed spotkaniem zostaną wysłane do Państwa maile z przypomnieniem o zbliżającym się spotkaniu.
  5. Poprosimy również Państwa o włączenie nie tylko mikrofonów ale również kamer. To naprawdę pomaga w nawiązaniu bezpośredniego kontaktu. Wszyscy potrafimy sobie przecież wyobrazić co to znaczy mówić do kamery widząc na monitorze wyłącznie kafelki a nie człowieka.
  6. Wchodząc do pokoju spotkań prosimy o wpisanie imienia i nazwiska dziecka.
    Zgodnie z orzeczeniem GIODO, imię i nazwisko nie powiązane z innymi informacjami nie stanowią danych osobowych, dlatego bardzo proszę o niestosowanie nick’ów czy innych zastępczych nazw. Pozwoli nam to również na odnotowanie Państwa obecności lub absencji.
  7. W przypadku gdy nie będą mogli Państwo z jakiegoś powodu uczestniczyć w spotkaniu w zaplanowanym dla Waszej grupy terminie, bardzo proszę poinformować nas o tym. Otrzymanie  takiej informacji umożliwi nam wspólne wybranie innego, dogodnego dla Państwa terminu z kalendarza spotkań.
    W dotychczasowym systemie spotkań tradycyjnych, gdy mogli Państwo bez konieczności uprzedzania nas o zmianie uczestniczyć w spotkaniu innej grupy, nie było takiej potrzeby. Ponieważ jednak uczestnictwo w spotkaniu zdalnym wiąże się z wysłaniem zaproszenia na nie, musimy wiedzieć kto z innej niż zaplanowana na ten czas grupy chciałby wziąć w nim udział.
  8. Na spotkanie proszę sobie zarezerwować, podobnie jak w trybie tradycyjnym, ok. 1 godziny.
  9. W zależności od tego przy pomocy jakiego urządzenia będą chcieli Państwo uczestniczyć w spotkaniu (telefon czy komputer), proszę kliknąć odpowiedni obrazek.