Co i jak należy zrobić aby wziąć udział w internetowym spotkaniu przy pomocy komputera?

- Wymagana jest przeglądarka obsługująca Cisco Webex. Wymagania spełniają te najbardziej znane przeglądarki z wyjątkiem Opery.
- Kilka dni przed spotkaniem dostaną Państwo maila o tytule “Zaproszenie na spotkanie” w którym zawarty będzie link do spotkania. Państwa zadaniem będzie kilka minut przed planowaną godziną spotkania otworzyć tego maila i kliknąć wspomniany odnośnik.
- Po tym działaniu zostaną Państwo przeniesieni do okna przeglądarki. Jeżeli pojawi się okienko z pytaniem: „Otworzyć Cisco Webex Meeting?” wybieramy „Anuluj” oraz klikamy tekst „Join from your browser”.
- W następnym oknie w części „Enter your information” wpisujemy:
– do pierwszej linii: Nazwisko i imię dziecka
– do drugiej linii: adres mailowy na który dostaliśmy zaproszenie. - Po kliknięciu „Next” otworzy się już okno podglądu spotkania, w którym po raz kolejny należy kliknąć „Join meeting”.
Tym sposobem, jeśli mamy podłączone do komputera słuchawki lub głośniki, mikrofon i kamerę, jesteśmy w tzw. pokoju spotkań. Oczekując na rozpoczęcie spotkania, możemy na bieżąco widzieć dołączające osoby.